Sukces i trwały rozwój przedsiębiorstwa wymagają dbałości
o wiele różnych aspektów biznesu jednocześnie
Wszystkie obszary organizacji muszą rozwijać się harmonijnie,
by dynamiczna firma mogła w pełni osiągnąć swoje cele
Przynależność do takich organizacji jak: Association of Business Service Leaders in Poland (ABSL), Francuska Izba Przemysłowo –Handlowa w Polsce (CCIFP), Skandynawsko – Polska Izba Gospodarcza (SPCC), Polsko – Niemiecka Izba Przemysłowo– Handlowa (AHK), Brytyjsko – Polska Izba Handlowa (BPCC)
Bieżąca obsługa w językach obcych
Znajomość Międzynarodowych Standardów Rachunkowości UoR, MSSF/MSR, US GAAP, HGB i inne
Specjalizacja w obsłudze spółek kapitałowych
Doświadczenie w obsłudze Klienta zagranicznego i korporacyjnego
Ubezpieczenie OC w wysokości 2 000 000 PLN + ubezpieczenia dodatkowe
Przejęcie funkcji Głównego Księgowego / Kontrolera / Analityka Finansowego / Dyrektora Finansowego
Dedykowany Manager Klienta: W skład zespołu, który obsługuje Klienta, wchodzi osoba, która jest aktywną stroną współpracy. Na bieżąco śledzi i informuje Klienta o ryzyku lub możliwościach optymalizacyjnych, związanych z działalnością
Usługi doradcze hotline – zależnie od potrzeb: Doradztwo podatkowe, doradztwo z zakresu prawa pracy
Skanowanie faktur kosztowych
Elektroniczny obieg dokumentów
Archiwum
Dostosowanie i szybka reakcja na potrzeby Klienta (elastyczność w doborze oprogramowania)
Kompleksowa obsługa w ramach jednej firmy
Przejęcie odpowiedzialności przed instytucjami takimi jak US, PIP, ZUS, GUS